dilluns, 26 de gener del 2009

coses espacials

Hola sóc el Pol vosaltres sabeu Cap a quina banda giren els Forats Negres?

Vosaltres sabeu quants anys triguen a empasar-se una cosa?

Avui els meus amics de classe i jo, estàvem en una festa d'aniversari i m'ho he passat molt bé, i havia una corda ¿i sabeu com he saltat? doncs molt bé!!!
La festa era a Cal Japó, tothom a menjat un tros de coca, després nosaltres hem marxat.

Aquesta tarda m'he menjat un xiclet per aprendre a fer bombolles, i m'he n'han sortit dues, ara ja en sé. Estava tant content que l'Aniol que estava apunt d'adormir-se i casi s'ha despertat, i la mare m'anava dient "xxxxst"

2 comentaris:

Anònim ha dit...

uii això del xxxxst no deu haver estat avui només!! jejeje Així que ha anat la molt bé la festa? Que bé! Ja m'explicaràs aquestes coses noves que has après dels forats negres.
Apa, a practicar bombolles!!

Anònim ha dit...

Caram, que bé! ja saps fer bombolles amb el xiclet, oi que és molt divertit?... Però...ho vull veure quan ens tornem a veure, d'acord?